I Rosa tecknet

publicerat i allmänt;

Vi var ju på outlet för nån dag sedan och byxorna o skorna jag har på mig köpte jag där..så nöjd har även köpt 3 toppar o en klocka o en rosa väska ...


Idag är det bättre väder så efter frukosten blir det stranden eller paralia som det heter på grekiska.

Jag har en sjuk frissa inom mig o haft sen igår då det var grått o regn jag har fått låna strumpor av svärmor...he he 

Men det blir ju bättre nu när solen är framme o vi skall ner o bada ...

Fy så fort tiden går o det är ju lite trist men vi har en weekend resa till Gotland i juli o sen Kreta 2 v i aug så sommaren hemma på våra Fridagar...

Livet är allt härligt 🌞

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Grattis till härliga semesterfynd! Synd bara att tiden går så fort. Men väl hemma så har ni ju andra trevligheter att se fram emot senare i sommar.

Kram

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

En sjuk frissa inom dig? Har du inte väldigt ont i magen då????

Svar: ?? Vad menar du? Jag har säkert skrivit fel va ha ha ha
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :