Kom som en skänk från ovan

publicerat i allmänt;
 
Tog min pw som planerat och det var ljuvligt varmt o skönt i luften så det fina vädret kom som en skänk från ovad idag då jag är ledig ...kunde inte blivit bättre liskom än att kunna vara ute hela dagen..
 
Maken och jag tog en sväng ut sen har vi fixat med blommorna och suttit och haft det gott på balkongen där det var varmt så jag fick ta på mig ett linne bara..
 
Man känner en sådan glädje av att det är vår idag kroppen skall bara få lite färg på sig, för den blev väl chockad av att jag tog av mig :) 
 
Vad har du gjort idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Det blev en långpromenad med Miss E för i dag var det verkligen vår i luften!

Kram och ha en bra kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Så skönt med en fin dag i solen. Välbehövlig kan jag tänka mig.
Vi (maken) har målat vår mur och jag har fixat med lite av varje och en promenad på sex km blev det och med tapas och vätske paus. Härligt!
Njuter nu på terrassen och har ätit en sen middag, fortfarande +20 och klockan är efter nio på kvällen.
Stor kram!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag har också suttit ute en stund, handlat, bibblan, hundpromenader...

4:e kommentar, skriven , av Natalia Richardson:

Det är underbart ute nu.
I dag har jag spenderat med svärmor och hennes vän.
Vi åt lunch ute sen var vi och shoppade lite sommarkläder,kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh härliga vattnet så mysigt underbart med sol o värme verkligen lycklig
ja när man har stora barn är det ju ofta att få i hop tiderna ändå i fall man jobbar olika o så

va mysigt ni verkar ha haft det på balkongen
kramizar fina du

Kommentera inlägget här :