Måndag & ny vecka

publicerat i allmänt;
lånad bild..
 
Måndag & en ny vecka i dag efter jobb skall jag med min vännina till en skönhetssalong, hon skall göra fillers där och ville att jag skulle med som stöd. 
 
Klart jag gör det så efter där tar vi en fika på stan, sen åker jag hem fixar mat till mig & maken som är ledig ..skall ta en sväng in om lindex oxå ..
 
Behöver 2-3 enkla linnen att ha under och såg att dem hade där i en model som passar mig, men får se om jag hinner annars får jag ta det i morgon ..
 
Ha nu en fin måndag :) 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Trevligt med lite sällskap. Snällt att du ställer upp.
Hoppas du hinner till Lindex :)
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Roligt med lite trevligheter efter jobbet och din väninna blir säkert glad över ditt stöd.
Att få in lite behövlig shopping är alltid trevligt.
Kram!

Kommentera inlägget här :