Mot Grekland ...

publicerat i allmänt;
 
Då var dagen kommen och här sitter jag & dricker mitt morgon kaffe väskorna är klara skall bara hoppa in i duschen och sen blir det taxi o tåg över till Köpenhamn.
 
Planet går 15.00 så vi skall hinna in på taxfree innan & ta en fika så det är skönt att vara där i god tid. Jag kommer att blogga i den mån jag har wifi och det blir bara hos svärmor tror jag ..hoppas en gång om dagen :) 
 
Så jag hoppas kanske några av er vill följa med mig till Grekland, jag hoppas ni får ha det skönt så ha en fin morgon & lördag nu alla läsare & bloggare ...Hemma igen om 2 veckor :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Absolut vill jag följa med till Grekland 👍

Kram ha det underbart där 💛

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Önskar er en härlig resa!
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

När det gäller Grekland tvekar jag aldrig! Ha det gott hos svärmor och njut av värmen <3

Kram

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Trevlig resa!

5:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Ha en härlig resa,jag är med. Kram till er.

6:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Du missade ta med mig;) men ha det så underbart i värmen och njut i massor ,stora kramar från mig

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha det så härligt nu.
Jag kikar in till dig som vanligt och ser hur du har det.

Kram

Kommentera inlägget här :