Näst störst ...

publicerat i allmänt;
 
 
Några bilder från Evia & i byn Eretria vilket är väldigt vackert men oxå väldigt olikt andra öar jag besökt, här finns liksom inte turism visst kan man se någon turist men dock inte ofta.
 
Evia är Greklands näst största ö efter Kreta & det visste jag inte förr, vi kommer att köra runt. Visst är det roligt att utforska på egen hand..
 
Hoppas få ta en massa bilder och få en massa minnen med hem :) jag säger att resa är som en bok man vet inte vad som väntar ...
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Man tänker nog inte alls på att Evia är en så stor ö. Jga har varit ädr ett par gånger men visst inte att det är Greklands näst största ö- men nu vet jag-. Att kreta var störst det visste jag däremot. Härliga bildr och hoppas att du tar många vackra bilder på plats.
Trevlig resa!
Kram!

2:a kommentar, skriven , av bi:

Ha en trevlig resa och njut av din ledighet, vi ses å kram 💛 🙋

Svar: Tack snälla fin kväll kram ❤
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Kolonilotta:

Det ser verkligen unddrbart ut. Jag har faktiskt aldrig hört talas om den ön. Konstigt!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Underbart!!!!🌞

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

😍

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kram Ann

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kramis igen.....Ann😍

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ann

9:e kommentar, skriven , av Znogge:

Resa är att upptäcka och bara så härligt!

Kram och god fredag <3

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fina bilder från ön.
Vad härligt ni kommer att ha det och mysigt att utforska på egen hand.

Kram och ha en fin dag!

Svar: Tack snälla va rädd om dig kram kram ❤
Eva`s blogg

11:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Åå wow 😍har inte hört om denna ö innan?

12:e kommentar, skriven , av Sussi:

Verkligen underbara bilder :) Kram

Svar: Tack snälla kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :