Rosa marmor ...

publicerat i allmänt;
 
Idag kom skalet jag väntat på köpte ett i vitt marmor & så detta i rosa från idealofsweden kostar 299kr till min samsung galaxy s8+ jag har inte hunnit att ändra mina mobil från den jag har till den nya..
 
För det tar tid & jag är för trött för att sitta med den i timmar. Men i morgon skall vi nog byta så jag får se o hoppas på det ..efter jobb träffade jag min väninna tog en latte på stan, sen en runda på hm löste in en check mot ett linne.
 
Sen åkte vi hem till henne för hon skall sy in ett linne & fixa med en klänning oxå , blev nålstucken he he sen hämtade maken mig & vi fixade mat & sitter nu och njuter på balkongen.
 
3 arbetsdagar kvar med ledig onsdag åh va mysigt ....väskor skall upp & luftas, saker skall plockas fram :) 
 
Har du haft en fin dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

en grå dag men helt ok:) supersnyggt skal, kramar från mig.

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Inga större klagomål direkt så här långt ;-) Hoppas din dag varit bra. Jag har ett skal från samma men det hjälpte inte när den trillade i gatan... Snyggt val i alla fall!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Vilket fint skal! Och väldigt bra pris dessutom.
Visst tar det tid att flytta allt mellan telefoner så man får ta god tid på sig. Jag ska köpa en ny telefon på telia och då flyttar de allt när det blir dags. Ska köpa en Iphone för den är ju kompatibel med min Mac Book. Jag abvänder ju alltid datorn till att blogga och läsa bloggar för hos en del är det så bökigt att kommentera från telefonen och hos en del går det inte heller.
Vilken trevlig eftermiddag! Och så skönt nu med avresa till helgen. Förstår att du längtar.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vilket fint skal och jag älskar rosa marmor! <3 Kramis

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag har också en check på HM. Blir nog ett linne för mig med. Perfekt till sommaren, för jag räknar med att temperaturerna snart kommer öka ;)
Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tänka sig att det snart är dax för er att åka iväg.
Så härligt ni kommer att ha det.

Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Det var ett jätte snyggt skal. Så härligt att det snart bär av till värmen. Du behöver lite semester och värme// kram

8:e kommentar, skriven , av Marie:

Äntligen eran tur att få värme och sol. Ha en underbar dag!

9:e kommentar, skriven , av JoJo:

men omg så fint skal!! :D kram pinglan och fin kväll på dig <3

10:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en strålande dag!

Kram

Kommentera inlägget här :