Så ledsen

publicerat i allmänt;

Morsdag och mitt humör är väldigt lågt mamma kommer upp extra mkt i mon skalle jag känner mig så ledsen idag ...


Regnar gjorde det i morse så ingen strand idag utan vi körde ut istället ..tagit.bilder och en fika ute mot vägen..

Sen körde vi ner i byn för att köpa potatis till svärmor på väg hem så såg jag att något stod på gatan när vi kom närmre såg jag att det var en liten liten kattunge o bilarna kör som fasen. 

Någon vecka var den kanske jag blev så illa berörd att tårarna slutade aldrig rinna. Jag känner mig så ledsen o känslig idag så ser man alla grattis o mammor som träffar sina barn fikar tillsammans ..

Ja vi skall bjuda ut svärmor sen på stan o barnen får ju hänga på oxå , men i det grå vädret idag passar mina känslor. 

Hoppas ni alla mammor p kvinnor får en super fin dag kram alla ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

En mamma är alltid en mamma ❤ Jag blir åxå ledsen en sådan här speciell dag .. Stor varm kram till dig min fina vän 💛

Svar: Så sant en varm kram till fina dig ❤❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag förstår precis hur du känner det i dag. Våra mammor gick väl bort ungefär i samma veva och visst är tomheten och saknaden stor...

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst blir det extra tankar till sin egna mamma. Och saknaden kommer alltid att finnas där . En mamma är en mamma.
Och är det trist väder påverkar ju det också.
Jag har haft en underbar dag med ena dottern och njutit till fullo och vi "låtsades" lite att min mamma var med oss och det var hon i tankarna. Det är hon varje dag och hon avled 2002 men tankarna finns där.
Stor kram!

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Min mamma lever, men jag har inte varit där idag. Men jag har ringt. Mina barn har heller inte varit hemma. Dock har alla fyra smsat.

5:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Jaa du, min mamma blev en ängel, då jag var 38 år (pappa när jag var 34 år) och idag har jag fikat med kyrkan. Mina fyra barn har varit var och en på sitt håll.
Men, får tänka som så, min mamma var allt för mig, och mina barn är allt för mig, de har hört av sig och gör så andra dagar också.

Extra bamsekram till dig!

Svar: God morgon ...så unga hemskt bra att ha barn som finns där för en ❤ stor kram till dig ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Skickar över varma kramar genom cyberrymden!

Svar: Tack det behöver jag kram tillbaka❤❤❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :