Som en stock ..tack!

publicerat i allmänt;
 
Klockan var inte mer än ca 19.30 då jag nickade till i soffan sittandes så trött var man :) men sen kollade på på morden i Midsomer, jag valade att lägga mig vid 22.30 och läste lite ...sen tog det inte många sekunder innan jag sov.
 
Sovit riktigt gott i natt vaknade nu vid 07.30 då maken kom hem från jobb så jag valde att gå upp, sitter med nytt kaffe & tv4 morgon tv känns ljuvligt.
 
Tittar ut & möts av ett trist väder med regn & grått, men på väderkartan visar det ca 16-17 grader så än finns det hopp om vädret ..
 
Vad hittar du på denna söndag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Har inte kommit längre än till frukosten! Sov som en stock hela natten :D Här är det tyvärr kallt och grått...

Kram och ha en bra söndag

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vi har sol och för en timme sen 15 grader, gissar det är mer nu. Vi ska köra iväg och köpa ett caféset tror jag...

Svar: Oj då får hoppas det kommer hit :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Kan förstå att du var trött efter att ha lekt med banbarnen ett dygn. Här njuter jag på terrassen och lser en bok och så småningom väntar en långpromenad och lunch med vänner. Resten är helt öppet.
Vi har i alla fall tur med vädret, strålande sol 0ch +25.
Kram och trevlig söndag.

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Lite sol här men värmen försvann och kallare ska det bli 😏Kramar till dig

Kommentera inlägget här :