Spela kula

publicerat i allmänt;
 
I går spelade jag kula med ett av barnbarnen eller jag försökte lära honom, och inte så ltt när han trodde han kunde vinna hela tiden, vilket så är inte fallet ..
 
Att spela handlar inte om att vinna utan att ha skoj, dert försöker jag att lära barnen. Detta inlägget är tidsinställt då jag är på jobbet. Men gårdagen kom dottern och barnen på besök.
 
Vi tog med fika ut & barnen lekte på lekplatsen och jag fick spela kula baka sandkakor ja så är det & kul är det ...det var mkt folk o barn ute i fina vädret även om det blåste ..
 
Känns i ansiktet att solen gjort sig påmind tur att man har sf i sin dagkräm, skönt ändå :) 
 
Önskar er en skön tisdag 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Hehehe. Det är aldrig lätt att förlora, men tyvärr så gör man det ibland. Vi lär oss kanske något av förlusten också!
Nu ser det nästan ut som att sommaren är på väg. Lite i alla fall! Kram

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Att tillbringa tid med barnbarnen är ju så härligt! Roligt att de kom och lekte med dig.
Kul att spela kula och visst handlar dte om att ha roligt och inte vinna. Men visst är det roligt om man vinner också.
Önskar dig en fin dag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag kommer knappt ihåg hur man spelar kula!

4:e kommentar, skriven , av petra:

Härliga bilder ,ja man kan ju inte alltid vinna :)tänkte skriva en kommentar i förra inlägg från min mobil men funkade inte det kom bara upp reklam.Din jacka tänkte jag fråga vart den kom ifrån , så snygg:) kramar

Svar: Vilken jacka? Kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

På skolan spelar nästan alla barn kula och det om något är ett gott vårtecken! Men vinner hela tiden, det gör man tyvärr inte ;-)

Kram

6:e kommentar, skriven , av bi:

Leka är kul när man har barnbarn det gör jag med mina som jag är"bonusmommo" åt 👍 ☺

Kommentera inlägget här :