Vilket oväder

publicerat i allmänt;

Dow vilket oväder igår kväll aldrig varit med om att det åska som igår och small så det viberade i huset här ändå valde vi att gå ut lite ju ...


Men i morse var solen framme och så varmt vi gick till stranden badade dock en aning kallt ...men svalkande o det var det man ville...

Åskan slog ner i går o tv o Internet försvann o maken kunde inte fixa det innan idag jag så att strunta i det...inget nödvändigt...men nu är det ordning än så länge...

Jag är ändå ingen stor användare av nätet men fy vad man känner sig naken på nåt sätt tror mer maken vill läsa nyheter he he ...nu skall vi snart ner i byn på nåt café..njuta av vädret o slippa barn som bråkar ..då svärmor är barnvakt hela tiden vi är här till en på 5 år o en på 3 år så ni kanske förstår vad jag menar ...

Ibland behöver vi egentid ❤ hoppas ni haft fint väder hemma oxå ..

Kram ❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JoJo:

åh det är så mysigt med åska tycker jag! :) hoppas att du har fått en fin start på den nya veckan pinglan! kram på dig <3

Svar: Ja men här smäller det så man blir mörkrädd he he kram finis ❤❤
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Usch, jag hatar åska!

3:e kommentar, skriven , av znogge:

Åska är en stark naturkraft som man ska ha respekt för. Förstår mer än väl att ni vill ha lite avkoppling och inte deltar i barnvaktsuppdraget ;-)

Kram

Svar: Nej det vill jag inte he he så vi ger oss ut i stället he he hoppas di får en fin tisdag kram ❤
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Förstår ditt inlägg. Hoppas ni fick lite avkoppling för er själva Åska är en stark naturkraft och jag har stor respekt.
Njut av veckan! Kram!

Svar: Tack ja jag njuter verkligen så varmt o skönt nu ja det är inte åska man är van vid hemma he he kram å fin tisdag sen ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh va ni verkar ha det mysigt
men åska fy ja är as rädd för blixtarna fy .
bor din svärmor alltid där gud så glömsk har säkert frågat innan.
inte su kul ni behöver verkligen egentid förstår ja men snällt utav henne
kram vännen o njut mera

Svar: Ja det för hon hon är ju grekiska hihi vi har det super bra du med hoppas jag kram kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :