Zlatans nya ...

publicerat i allmänt;
 
Ja jag var på åhlens city i måndags och där var ju Zlatans nya parfym som vi var tvungna att prova på, och den var riktigt god & somrig i doften en doft som gärna får pryda mitt badrumsskåp.
 
Hann inte lukta på herr doften men dam doften men skall kolla på den inne på kastrups flygplats då vi reser iväg ..dagen skall jag göra ett beök hos min psykolog och prata av mig om känslor ..
 
Vi skall även växla pengar idag och ta upp väskorna så skall jag ju inte glömma att vila upp mig har 2 dagar kvar att jobb :) 
 
Vilken är din favorit doft?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad kul att doften var god och den måste jag också lukta på. Ha en fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Min favorit är Daisy av Marc Jacobs. Har lätt för att få huvudvärk av dofter så jag måste välja med omsorg. Har inte sniffat på Zlatans än men det ska jag göra.

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Såg också denna doft på Åhléns. Vad gäller parfymer/dofter varierar det en del och jag har ingen direkt favorit. Men en doft får inte vara "tung" eller "söt. " Köpte Zlatans rakvatten till maken för en tid sedan. (Han är ett stort fan av Zlatan så det var mest därför, men doften är också fin. )
Önskar dig en bra dag.
Och skönt nu att det snart är avresa. Härligt!
Kram!

4:e kommentar, skriven , av petra:

Åh trodde bara han gjorde herrparfym men då måste jag dofta på denna:) behöver nya parfymer. kramar och lycka till hos psykolog

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Älskar parfymer. Min favorit är Jungle av Kenzo=)
Jag vill oxå testa Zlatans nya doft. Njut av din ledighet och lycka till hos psykologen🤗

6:e kommentar, skriven , av bi:

Min favorit doft är White Linen från Estee Lauder !

Kommentera inlägget här :