Dagen ...

publicerat i allmänt;
lånad bild 
 
Torsdag & min sista kväll sen morgon i morgon sen LEDIG helg såå skönt, dock jobbar maken så jag kommer vara med dottern och barnbarnen.
 
Fixa lite hemma hos henne och så sen kommer ju veckan som kommer att vara full, så träffar jag inte dem små hela veckan. Idag skall jag göra ett besök hos tandläkaren för att slipa till min kant på framtanden som gått av, och det är gratis.
 
Gråväder är det men vad gör det när man ändå skall jobba liksom, nu skall jag kolla efter en sak på nätet & se om jag hittar det jag söker ...
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Skönt att du är ledig imorgon och härliga planer du har! :-D Kramis

Svar: Nej då jag jobbar morgon pass he he sov gott kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :