Efter 1 timme ..

publicerat i allmänt;
 
 
Efter 1 timme under värmefilten hade jag fått upp värmen i kroppen, fy vad jag har frusit, så på med värmen och på med netflix men det blev inte så länge för ögonen ville stängas.
 
Somnade till sådär skönt ni vet som man ibland kan göra, nu håller jag på med maten det blir kassler & sötpotatis pommes, med bea & grönsaker.
 
Matlådor till maken och middag för min del, maken äter på jobbet ju. ja vågorna är större än vanligt, det viner i fönstrena jag har skruvat upp värmen här hemma.
 
Usch för oväder men va skönt att vara inomhus :) 
 
Vad har ni hittat på till middag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Hej Eva. Det blev blomkålsmos och mina grymt Goa feta hamburgare. " Lars Burger" en 200 grymmare hehe. Jag följer din härliga blogg nu när jag reser om nån vecka. Sötpotatispommes? Ok jag får testa nån gång

Svar: Hej hopp...gott med blomkålsmos jag köper sötpotatis pommes på ica maxi dock lite dyrt men äter inte det så ofta :) var reser ni då? fin söndag
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Jag blir i Norra Thailand över vintern. Snö helve.. .t ramlade från himlen idag. Fy va hemsk. Jag gillar verkligen inte snö

Svar: jo snö tycker jag är mysigt men det ligger sällan kvar här ..åh gud va skönt att åka till THAILAND så länge kanske frun är från där? njut av värmen för oss här oxå he he he
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det har varit kallt idag! Vi åt lax med ugnsrostade rotsaker till middag. Mums!

4:e kommentar, skriven , av Viveka Hedlund:

Å va gosigt med en värmefilt.
Kram
Viveka

5:e kommentar, skriven , av ulllie:

ja blir så trött av tabletterna ja har nu ov ill sova mitt på dagen ofta. härligt med värmefilt.
mm den där maten lät inte dumt kramiz

Kommentera inlägget här :