En bild ...

publicerat i allmänt;
 
Bjuder på en sommarbild i dag kan väl vara skönt att drömma sig bort någon sekund? då var jag inte glad i går kväll, min kollega sa Eva du är så röd om kinderna mår du bra?
 
Nja jag känner mig varm, så beslutade att ta en temp och den var 37,8 det kändes direkt! tog en alvedon och gick hem 21 som var min tid.
 
Väl hemma kröp jag ner i soffan ett tag tog alvedon innan jag la mig, men är lite bättre nu, kvällsjobb väntar sen fick jag tid 09.15 i morgon.
 
Händer ju inte så mkt fram tills jobb tisdag har det hunnit bli :) 
 
Vad hittar du på denna dag?
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att det känns bättre och ha en fin dag! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Trist med feber men det verkar i alla fall snabbt övergående.

Kram och ha en bra dag!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Visst är det skönt att drömma sig bort denna årstid. NJuter av just sol , palmer och hav just nu. Riktigt behagligt.
Hoppas du piggnar på dig så att operationen blir av i morgon. Håller tummarna.
Här blir det träff med vänner, lunch och promenad längs havet. Blir bra!
Stor kram!

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Krya på dig!
Lycka till i morgon, förstår det är operation då.
Jag, idag. Jo, har redan varit ute och shoppat en vinterjacka, ska snart cykla iväg till gudstjänstgruppen förberedelse inför söndagen.
Kram

Kommentera inlägget här :