Flera armar ...

publicerat i allmänt;
 
Har sett denna fina ljusstake dyka upp lite överallt hos bloggare och inredare, jag tycker den är såå läcker men även ett läckert pris då oxå ..
 
Ännu nöjer jag mig med att titta på den *s* har nu förberett middagen men jag tog fel på 1 timme då maken slutar så jag kan vila mig mellan varven.
 
Har rensat ut gamla strumpor och gjort fin i korgarna i skåpet, skönt och det behövs mellan varven. Blir lchf korvstrogganoff till middag.
 
Maken har ris jag har inget alls, det behövs inte heller för min del. Gott så det knakar är det oxå :) 
 
Vad har ni för middag i dag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lars:

Ja jag vet inte vad jag ska äta, kanske liten rester från tidigare måltider, plock ihop liksom, jag käkar inte potatis o ris, pasta heller,
Ljusstaken en bläckfisk eller?

Svar: Japp helt korekt 👍
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Ljusstaken är häftig, men jag har ett par favoriter från Svenskt Tenn som jag har hemma och gläds åt- så någon ny dyr blir det inte.

Middagen hos oss blev först räkor med avocado och sedan restar av köttfärsröra och spagetti men tomatsallad. Riktigt gott det också.

Kom på att det var länge sen jag lagade krov stroganoff.....
Kram och trevlig tisdag.

Kommentera inlägget här :