Gäsp ..

publicerat i allmänt;
 
Söndags morgon & jag njuter av att bara inte göra något alls mer än att blogga dricka kaffe kolla tv4 smsade med min ena dotter & tittar ut fy vad det regnat ..
 
Grått så det är säkert inte slut regnat ännu, men att gå ut väljer jag bort idag eller nu under dagen alla fall. Skall fixa lite i min garderob, blir lätt huller om buller där när man har brått och inte lägger saker lika fint som det bör.
 
Fixa mat skall jag göra kanske ta ett bad, fixa mina fötter. Ja lite sånt som jag inte tar mig tid till under jobb veckorna. Därav är just helgen skön när man är ledig och man tar sig tid för sånt som man behöver.
 
Hur ser din söndag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Just nu ett oskrivet blad vilket känns skönt!

Kram och god söndag <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Låter som en bra söndag när vädret inte är på sitt bästa humör. Och skönt att inte ha något inplanerat.

Här njuter jag av en extra kopp kaffe på terrassen och lunch med vänner vid havet väntar och en långpromenad. Strålande sol och +19 är behagligt.

I eftermiddag blir det lite hemmapyssel som inte blivit av.

Kram och trevlig söndag.

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du ska ta hand om dig själv och det gör du rätt i :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Vår söndag blir lugn!

Kommentera inlägget här :