Inviger julens

publicerat i allmänt;
 
Ja gårdagen var bestämd sen ett tag jag & en kollega + en fd kollega skulle ta en fika och prata utanför jobb som det sällan blir tid till.
 
Vi valde espressohouse i stan då vi jobbar där, det var fredag och jag kunde ta en kaka så det blev invigning av tomtelatte och saffransbulle gud så gott!! 
 
Man kan ju inte äta sådant i veckan inte jag allafall, jag håller mig till helgen men så smarrigt vi satt 2,5 timmar sen hämtade maken upp mig & vi åkte hem tände upp med ljus i mörkret & såg en film, åt pizza & hade det allmänt mysigt.
 
Maken hade fixat hemma under dagen satt upp ljusen på balkongen åh va mysigt det blev och det lyser upp i mörkret vilket behövs tycker jag ..
 
Har du hunnit någon julfika?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Åh denna såg mysig ut:) lussebulle har vi fuskat med här:) kramar

2:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag har inte julfikat än däremot drack jag julmust till middagen igår.

Kram och ha en fin Söndag!

Kommentera inlägget här :