Kasta eller baka?

publicerat i allmänt;
 
Såg i kylen att det stod en låda keso och jag är ju motståndare till att kasta mat, tänkte till & så slog det mig att ett lchf kesobröd kunde jag baka, så klart slutade min elvisp att funka fick kämpa på med att röra förhand.
 
Brödet är i ugnen nu så vi får se om det går att äta, tänkte göra kaffe såfall & 2 brödskivor att mitt nybakade bröd. Receptet finns i min bok från 56kilo. Bild kommer om jag lyckats med detta brödet he he 
 
Gott är det då det är nybakat, men nästan allt är gott när det kommer ut från ugnen eller hur? har just satt på en netflix film som jag skall titta på tillsammans med kaffe, macka & god ny ost på.
 
Regnet öser ner utanför så sämre kan man ju ha det, eller hur?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Jag slänger inte har svårt för det och blir det mat över så fryser jag in . Ha en fin helg Eva det är alltid så kul att titta in i din fina blogg, kram ❤

Svar: Tack bästa Bi kram å fin kväll
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Lindsay:

Mums va gott

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Nybakat är alltid gott :D

Kram

Kommentera inlägget här :