Lite av varje ...

publicerat i allmänt;
Sitter med mitt kaffe & idag sov jag länge enda till 09.40 så har nyss gått upp. Blir en dag ,ed lite av varje för nu snart skall jag till sjukgymnast första gången efter min op.
 
Sen skall mitt lilla barnbarn komma som är sjuk idag och så klart hjälper jag till i den mån jag orkar då jag inte får lyfta eller göra annat tungt.
 
Så det blir en lugn dag hemma, fick upp stakar i går men måste ha en lampa till stjärnan så får gå till ica sen när jag är ensam.
 
Maten planerad så det är skönt, igår  blev vi hembjudna på nåt smaskigt, ( borde inte) men så blev det ..nytt inlägg om det ..
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Låter som en bra dag:) du e alltid så gullig du:) kramar fina.

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Hoppas att du får en bra dag och så mysigt med julbelysning :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Det blir en dag i gruvan, storhandling och sedan så kommer sonen. Inte fel alls :D Hoppas det går bra hos sjukgymnasten!

Kram och ha en skön dag <3

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Hoppas på en lugn dag. Lycka till hos gymnasten!

5:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Idag har jag slagit in paket och all julinköp är klar. Även paket skickade till Sverige. Så skönt=) Så skönt att du fick en sovmorgon och gå till sjukgymnasten och bli ompysslad=)Kramiz

Kommentera inlägget här :