Ljus i sovrummet ...

publicerat i allmänt;
 
Hade lampan i fönstret innan men jag var inte nöjd med ljuset för när vi tittar på tv så ligger den i synfältet som stör och det tyckte jag inte alls om.
 
Försökte att fundera ut var lampan kunde stå? så jag ställden den här & det blev ett mkt bättre ljus och bekvämare när jag ser på tv.
 
Har nyss badat måste kurera mig så min förkylning går tillbaka, för jag skall in på op på onsdag nästa vecka. Så jag gör allt i min makt nu för att inte bli sämre.
 
Det går ju massa baciller överallt och är man inte helt i balans så tar man åt sig sånt. Men det ger nog med sig :) blir min serie i soffan nu, sen fixa mat & mer spännande än så blir det inte denna tisdag ..
 
Hur har du det?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad fint och du får krya på dig! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Det är ju viktigt att ta sig tid till vila och återhämtning, så man måste ju inte heller "göra så mycket". Att ta hand om sig själv är viktigt.

Har haft en bra dag och bytt miljö.
Trevlig kväll.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Lars Gustafsson:

Snygg lampa. Glöm inte att ta det lite lugnt så du får chans att återhämta dig. Jag ska kolla på tv 3 o galan för alla som har diabetes inklusive mig

4:e kommentar, skriven , av Znogge:

efter en intensiv dag i gruvan är jag mer eller mindre slutkörd så det blir soffan här för min del. Eller om jag bakar något för det är avkopplande!

Kram och krya på!

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ska du nu opereras igen???

Svar: Ja min höger axel som jag väntat typ 2 år som inte blivit bra, nu fick jag tid ..:)
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Lycka till med allt så du får din operation!
Kvällsmyskram!

7:e kommentar, skriven , av bi:

Snygg lampa och tavlan med drömfångare 👍 Jag har haft storstädningen efter att hunden varit här så nu äre soffan å tv som gäller . Krya på dig vännen ❤

Svar: Tack snälla :) tack skönt när hemmet är rent :) kram kram
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av ullie:

nu får du krya på dej då vännen bort me bacillerna. va ska du göra för op ? snurrar ja nu eller vad?

Svar: Jodå det blir en soffa såå klart :) min op är min höger axel :) kram kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :