Mysmorgon

publicerat i allmänt;
 
Mysmorgon är det när man kan sova ut & sen njuta med sitt kaffe som jag kan göra i dag för jag har kvällsjobb,har sovit gott vaknade vi 08.00 kände mig utvilad.
 
Är lite besviken på våra kaffemuggar har iofs haft dom ett tag men ändå, dom har liksom spruckit i glasyren så inte så snygga, nu har jag sett nya jag vill ha eller vi har sett ..
 
På ikea så klart, kommer visa sen skall skriva upp vad vi skall byta ut så gör vi det en dag när vi är lediga tillsammans.
 
Blir i vitt som vi gillar & så kastar man dom sen när dom inte är fina för priset är helt ok oxå.Hade ju planerat köra på med träning i veckan, men få låta bli vill inte bli sämre innan op så jag får ta tag i det sen.
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Här har jag dammsugit samt duschat
Har lite migränkänningar...Hoppas att det inte bryter ut
Ska till laboratoriet kl 13 idag
Ha en fin onsdag

Kram fina du <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så skönt att få mjukstarta dagen. Själv har jag en halvlång dag och sedan blir det raka spåret hem. Behövs efter gårdagen...

Så irriterande med muggarna men kul att förnya sig samtidigt!

Kram och ha en bra dag <3

3:e kommentar, skriven , av J:

Inte helt fel!

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag har gjort mitt för idag.
Promenerat till byn fram och åter.
Nu blir det lugna gatan.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Så skönt att det lugnt och att vakna utan klocka. Blir genast en bättre start på dagen.

Ja, koppar och annat behöver ju bytas ut efter hand. Och iKEA har ju en hel del bar till bra priser dessutom. Har favoritkoppar/muggar från Iittala som jag älskar och de används varje morgon till kaffet. Till te har jag andra .
Hoppas du får en fin dag.
Njuter av mitt kaffe i solen på terrassen och vi ska senare ut och gå längs havet och en lunch ute med havsutsikt blir det också.
Kram!

Svar: Åh va mysigt jag hade gärna bytt ut solen mot detta :) kram å njut av dagen
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Härligt att du vaknade utvilad och ha en fin dag! :-D Kramis

Svar: kunde inte kommentera hos dig :( kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :