Operation ..

publicerat i allmänt;
 
Ja då var det dax för den planerade operationen nästa vecka, alla papper som kom i förrgår med tvättsvampar och instruktioner om op.
 
Jag känner lite oro även om jag vet att det kommer gå bra, sen blir det en sjukskrvning på minst 6 veckor och rehab som jag kommer få göra hemma, program kom med i detta kuveret ..
 
3-4 ggr om dagen skall det göras så nog får man att göra när man går hemma. Trist att det är min höger axel för jag får inte lyfta min arm högre än axeln på 6 veckor heller.
 
Men man lär sig använda andra armen på ett sätt som man inte annars kanske gör ...
 
Har du gjort något axel op?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veiken:

Aj då. Sex veckor låter långt, men det går ganska fort! Lycka Till! Kram

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Nej, det har jag inte gjort men min mamma fick gjort en. Tyvärr var läkningstiden lång och resultat så där.Men hon gjorde sin efter ett axelbrott och då är prognosen inte lika bra alls som vid en planerad.

Kram och god kväll <3

3:e kommentar, skriven , av JoJo:

jag håller tummarna att operationen kommer gå bra! :) kram på dig <3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att få det hela gjort men hoppas också du får bra hjälp av en fysioterapeut för det är ju väldigt viktigt att rörelserna blir helt rätta. Lätt att missa på egen hand. Men en operation är ju ett ingreppp, men är det planerat så är det ju på ett annat sätt än om dte är akut.
Och skönt för dig att sedan slippa värk när allt är läkt.
Kram!

5:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Håller tummarna för att operationen går bra !
Ha en härlig fredag

Kram,kram

Kommentera inlägget här :