Regnet där ute ...

publicerat i allmänt;
 
Ja eftersom det regnar där ute så bjuder jag på en sensommar bild istället & tror nog vi gillar det lite mer...Lördag och äntligen en frihelg så skönt även om maken jobbar så njuter jag av att vara ledig efter rätt mkt jobb.
 
Vad händer här då? ja jag skall till min ena dotter och barnbarn tillbringar min lördag där, sen kör jag hem så jag är hemma innan så mycket bättre :) 
 
Min op blir på onsdag men skall få en exakt tid på måndag sen blir det dusch med dne äckel svampen som man både luktar och blir trög på huden av :( 
 
Aja lite får man ta inför he he ja nu skall jag njuta av morgon kaffet :) 
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Då får jag se om det funkar idag. Regnar, ja fy. Maken är ute och rensar stuprännor, eller hängrännor heter det väl. Själv sitter jag i soffhörnet ;)

Svar: jag sitter oxå i soffan o tittar ut :) skall till barnbarnen snart ..ha en fin lördag <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt med en ledig helg! Och vädret kan en ju inte påverka. Har för egen del inte ett moln inom synhåll och njuter av en kopp extra kaffe på terrassen. Helt klart behagligt.
Önskar dig en trevlig lördag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Du får ha en mysig dag med din dotter och barnbarn! <3 Kramis

Kommentera inlägget här :