Skön måndag

publicerat i allmänt;
 
Mina rosa nya morgon tofflor som jag köpte på öb för 99kr är så varma och sköna på fötterna nu, vill inte ta av mig dom. Ja då var helgen avklarad & den har gått bra..
 
Ledighet är det idag dricker kaffet nu sen blir det pw skall ha vantar o mössa när jag går ut för det är kallt och lite mer vid havet.
 
Sen har jag en väninna träff på stan så där går några timmar, senare skall jag göra middag & äta med maken då han kommer hem.
 
Vi åkte hem till dottern som flyttat igår direkt efter jobbet, jag hjälpte henne med alla klädsäckar och det var inte få kan jag lova er ...
 
Nu skall jag njuta av mitt morgon kaffe :) 
 
Njut av dagen 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anni:

Mjuka goa rosa tofflor går även jag i dagligen :) Just nu ett par med gummiduttar under, eftersom jag så lätt halkar inomhus i våra trappor. Inte skönt alls att åka kana på ryggen ner kan jag lova. Rekommenderas ej! Här är det en vacker dag. Kristaller på buskar, träd och gräsmatta. -5 grader och hela himmelen är härligt vintrig blå. Vacker krispig dag med sol. Så härligt!!!
Klä dig varmt och njut av allt härligt som väntar dig idag :) Kram från en som äter "sugrörsmat"...

2:a kommentar, skriven , av lars:

Snygga tofflor, ser så mysigt sköna ut. vad skönt för dig att vara ledig idag och njuta samt disponera dagen som du vill. Lycka till med dagen idag

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så fina tofflor och sköna ser de dessutom ut att vara. Härligt med en ledig dag framför sig <3

Kram

4:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Tack för all hjälp i går mamma, ni är underbara.

Önskar dig en mysig dag med Christina =)

Puss


Svar: så klart vi hjälper dig vår tös ..puss
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jättefina tofflor som ser så goa ut. Har et par i fårskinn och skinn, typ "Uggh" men de blir väl varma nu. Kanske kan jag hitta liknande som du har.

Låter som en skön måndag med lite av varje. Och fint att vara ledig för dig efter helgens jobb.

Ha det gott!
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilka mysiga tofflor och ha en fin dag! :-D Kramis

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så mysigt med tofflor i morse var det riktig kylig här ,kramar och ha en fin dag.

8:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Så sköna de ser ut! Skönt att flytten gått bra :)

Svar: Ja verkligen :)
Eva`s blogg

9:e kommentar, skriven , av ejmis:

Precis så där såg det ut hos mig också i morse. =)

Svar: Skönt gillas 😄
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :