Blommiga slacks...

publicerat i kläder;
Blommigt är ju på tapeten och när jag såg dessa slacks blev jag förtjust och provade dom sen klickade jag hem dom från hm pris 149kr billigt tycker jag.
 
Även en dov rosa stickad tröja köpte jag som passar till dessa, då dom är så färgrika kan man ha det mesta till dom. Rött & grönt gult är snyggt tillsammans.
 
Igår gick maken ner i källaren tog upp vinterjackor och några får jag sälja dom är jag trött på, en röd kappa hade varit snyggt, men är ju inte hållbar år efter år iofs.
 
Har du tagit fram vinter plagg?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Oj läste först snacks 🤣Nej usch men dags att plocka fram vinterkläder nu kommer kylan sakta men säkert .Hade minusgrader i morse ! ☺️Kram du får ha en bloppis

2:a kommentar, skriven , av ullie:

ja har en röd kappa som ja inte använder ens den är typ smultron stark röd färg på
ja gillar byxorna de passar nog dej bra
kramar fina gumman o ha en mysifg fredag

3:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Så fräcka :D

4:e kommentar, skriven , av lfgrenskalivet.blogg.se:

Hej, nu ska vi se om detta funkar.
Jätteläckra byxor. Och så sköna de verkar. Kanonpris ✨👌 Höstjackan kom fram i söndags. Trots minusgrader är vinterjackor och kängor i tryggt förvar i källaren. Fleecetröja och tjockare strumpor fungerar som tillbehör än så länge 😊 Jag hade en röd dunjacka som jag älskade. Men till slut blev den för sluten. Jag älskar annars färg på vintern. I år blur det en cerise 🌸 Ha nu en fin dag. Här är grått och regnet hänger i luften. Har du fått solen kanske? ☀️🤗

5:e kommentar, skriven , av Ditte:

Inga vinterkläde ännu. Har en del höstplagg som får vara md ett tag till. Men en tunn dunjacka har jag och den är toppen just nu. Men jag har ett par cashmerejackor i källaren som är sköna höstplagg så de ska få flytta upp i veckan.

Bra beställning du gjorde! Hoppas du blir nöjd!
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Jätte fina byxor=)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilka läckra byxor😆

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag har börjat använda min höst kappa 😀 idag är det kallt , brrrr

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Nej jag har inte plockat fram vinterjackan ännu, däremot fingervantarna.

Ha en toppendag!
Kram

10:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Har inga speciella vinterplagg, men vantar har jag i bilen.

11:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag har inte tagit fram mina höstjackor för någon vinter blir det inte här. Här uppe är det lite kallare än i Jerez. Jätte snygga brallor. Älskar mycket färger och rosa tröja pasdar mig med// trevlig helg!!

12:e kommentar, skriven , av Amanda:

Så coola dom var! :)

13:e kommentar, skriven , av Hanna:

Ja men testa det är så gott skulle också behöva ny blender vår börjar bli slö!🙄

Kommentera inlägget här :