Fler gosisar

publicerat i inredning;
 
Här kommer ännu fler gosiga pläder priset ligger runt 499kr st helt ok tycker jag, vi har en rosa och en grå från hemtex men när det blir dax att byta  så gillar jag dom stickade.
 
Vi köpte 2 st på rusta med stjärnor som enbart har ute på balkongen då kvallrna är lite kyligare, sommartid då så klart. Men  nu ligger dom i källaren tills nästa sommar.
 
Plädar är bra till mycket, när barnbarnen var små älskade dem att sitta på dom på golvet, men nu blir det bara mys ..
 
Ha en skön söndag kväll, här blir det mer gåsmamman, såå spännande nu <3
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hanna:

Man kan aldrig få för många filtar, älskar sånt mysigt :D

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Det är skönt att vira in sig i en filt!

3:e kommentar, skriven , av bi:

Jag gillar att ha filtar i soffan och byter utan dem ganska ofta det är så mysigt, kram till dig 💛




4:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Superfina alla! Gillar grått o rosa med! Hoppas din helg varit bra, kram

5:e kommentar, skriven , av ullie:

åh verkligen fina gillar oxå att ha vid soffan o mysa med eller på uteplatserna me
har ni öppen balkong eller inglasa? på inglasade tar jag inget in men på uteplatsen ax snart med stjärnor gillar ja :? <3
hoppas du piggar på dej ska du jobba i morgon ?

kramizar fina vännen

Svar: tack goding, nej jag stannar hemma 1 vecka min kropp är utan ork så hoppas jag slipper besöka läkaren för en längre sjukskrivning igen :( stor kram
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Hoppas att du mår bättre nu efter en helg i vila.
Kram och ha en fin dag!

7:e kommentar, skriven , av Ditte:

Plädar är mysiga och det är roligt att byta. Bra pris på dessa! Och stickade plädar eller de i mjukt yllle och cashmere gillar jag.
Kram!

8:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Fina plädar =)

Svar: Eller hur ❤
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :