Huvud,axlar,knä och tår

publicerat i allmänt;
 
Åh min längtan gör ont, ja Grekland älskade Grekland tur att man har bilder man kan ta fram & kika på och drömma sig tillbaka.
 
Då var det tisdag och allt utom tårna  gör ont idag ha ha tro jag det som jag ligger i soffan, men vi gick in & la oss vid 06.30 då dem gick barnen till dagis och dottern till jobb. Den största har nog drömt i natt då han pratat en del och jag vaknar ju direkt.
 
Dagen blir inte många knop, lite läsning, film/serie, vila har lite funderingar kring vad det skall bli för mat? Maken är oxå ledig så det är skönt med lite sällskap här hemma.
 
Vad skall du hitta på idag?
 
Kram 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Förstår att du längtar och ha en fin dag! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att du kan få vila lite i din egna säng för inte blir det någon skön vila för dig just nu.

Du skulle nog nu behöva tänka bara på dig själv. Kanske kan du lämna matlagning , handling och annat praktiskt därhän för några dagar. Inte tänka på något alls. Önskar att du kunde det.

Stor kram!

3:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Vila och bra sömn är allt när man mår dåligt=)
Att drömma sig bort med hjälp av bilder är halva nöjet/ kram

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag ska ta hand om en trasig dotter när hon kommer. Sambon gjort slut och hon är bostadslös i storstan...

Svar: A nej va hemskt jag tar hand om min fast hon vaöde att gå med sina 2 barn man glr allt man kan som mamma lycka till ❤
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Aj då låter inge skönt ... kramar till dig här blir det lite småjobb i den mån det går, kramar

6:e kommentar, skriven , av Amanda:

Å hade verkligen inte tackat nej till Grekland nu!!

Kommentera inlägget här :