Inget särskilt

publicerat i allmänt;
 
 
 
Blev llite sent har suttit här med att hitta en bild, sen pratat i mobil då dottern ringde mig och pratade viktiga saker, jag & maken skrattar i kapp för vi känner överkörda av en ångvält.
 
Sitter & njuter av mitt kaffe med maken sidan om mig jag älskar när vi är tillsammans. Ja det händer ju inte så där jätte mkt just nu då jag är hemma.
 
En sommarbild från Evia där lilla svärmor bor, och vår resa går igen nästa åt i maj, vädret är väl ok öppnade dörren till balkongen hösten är på intåg även i Malmö känns det som.
 
Vad hittar du på denna onsdag?
 
Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Geddfish:

Finfin bild!
Jaa, hösten är här i Lidköping också. Har nosat på hösten i Värmland alldeles nyss.
Idag gör jag inget särskilt, jag heller.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

VIktigt att du kan vila och hämta krafter!

Här är det strålande sol och en "njutflykt" väntar nu och asiatisk middag i kväll med en god vän. Känns som en bra dag!

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja ibland får man skratta åt eleändet :) kramar o fin bild.

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Alltså jag hänger inte med:) ska jag kommentera i bloggen ang tävling eller på ditt insta konto:) kram

Svar: kommentera o lägga in länk på önskad bild sen visar man bilden på sitt insta o taggar poster store samt följa dem...roligt om du lägger den på bloggen oxå kram
Eva`s blogg

5:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Har fikat med en kompis efter jobbet, sen har det inte blivit så mycket mer...

Svar: Låter ju hur mysigt som helst ❤
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad mysigt att du och din make fick tid tillsammans! <3 Kramis

7:e kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har jobbat som vanligt och sedan blev det en långrunda med Miss E. Om några timmar är det gympa och sedan så tänker jag landa in i soffan.

Kram och god kväll <3

8:e kommentar, skriven , av hanna:

hehe så kan det var ibland :D åh men testa med grönsakerna så äter jag jätte ofta istället för godis :D underbart gott!

9:e kommentar, skriven , av Carina Marianne Holst:

Vad mysigt det låter.. Jag har fått tag i en lägenhet så det har varit en fin dag! :)

10:e kommentar, skriven , av ullie:

åh härligt att ha nåt att längta till ja har inte det så släng me mej i väskan vetja
usch håller med dej gumman detta med värk o va hemma är ingen bra kombo o ja avskyr detta
härligt ändå att sitta bredvid maken gör ja me nu även i fall det är vid var sn dator ha ha romantiskt
kramiz vännen o fin torsdag

11:e kommentar, skriven , av Annelie:

Härlig sommarbild.... *nästan som man längtar dit*

Kramar om... // Annelie

Kommentera inlägget här :