Jag flyttar ...

publicerat i allmänt;
 
Ja jag ligger ju på denna divanen men när jag inte jobbar morgon så flyttar jag in i sovrummet & lägger mig där som jag gjorde idag tex, jag gick in vid 07.00 steg upp nu 10.45
 
Det var skönt att få sova, men det mysigaste i dag var när dem små kom till mig i soffan & kröp ner under mitt täcke. Den minsta är så rolig han sa till mig, * mormor jag kan stanna hemma o mysa med dig..
 
Jag blev full i skratt asså så härlig den lilla skruffsen. Ja här sitter jag & dricker och njuter av mitt kaffe som ni vet jag tycker är en lyx att få sitta & bara vara..
 
Dagen är inget planerat men jag funderar på att bara gå ut en sväng, har bara ledigt i dag sen på det igen 3 dagar. Så det kan va skönt att göra inget alls.
 
Hur ser din tisdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lars:

Pust vad härligt du har det att bara vara, jag var igång tidigt före 7 till Ögonkliniken med syrran ,strax tvättstugan ikväll fika tjata med kompisar och sen mysa i soffan framför tv:n

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Låter mysigt och ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Så mysigt det låter! Här jobbas det bara och sedan tänker jag ta det lugnt. Inget planerat för jag känner mig inte helt frisk...

Kram och ha en bra dag <3

4:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Ibland måste man tillåta sig att inte göra ett enda dugg🤗Ta hand om dig/kram

5:e kommentar, skriven , av Lindsay:

Mysigt , barnen älskar att vara hos er kommer bli tomt nästa vecka när jag flyttar

Svar: Ja mkt :(
Eva`s blogg

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att du kan gå och lägga dig i din säng när alla gått för bekvämligheten blir ju inte så stor på en divan direkt. Men visst är det mysigt med de små som kommer. Kanske kan ni byta plats en natt i veckan så du kan sova bättre i din säng.
Fint att du tar det lugnt när du har jobb i veckan.
Har vatit ute och gått en mil idag och det blev även en mysig lunch på stan med maken.
Kram och trevlig kväll.

7:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag skulle haft tv barnbarn hr i veckan, men vi jobbar båda, så det gick inte. Tur i oturen, för Maken blev sjuk och kom hem idag. Inget kul om han hade smittat dem!

Svar: Nej fy kommer nog med baciller ändå
Eva`s blogg

8:e kommentar, skriven , av ullie:

Låter mysigt
alltså ja gillar ju så at få se bilder från ditt hem gud så fint det är på balkongen o härlig utsikt
ja saknar vår utsikt från 8 vån Men klart nu har ja gräs ja längtat efter egenutplats så ja man får välja =)
kramar vännen o fin onsdag

Kommentera inlägget här :