Måndag

publicerat i allmänt;
lånad bild
 
Måndag och äntligen hemma efter en låång helg känns det som, gick av idag 14.30 och då jag varit inne så mkt i helgen knde jag för att ta en promenad hem.
 
Ångrar mig att jag inte tog en mössa med mig för kallt var det blåste så jag kände som om mina öron försvann, ont gjorde det när det blåste så kallt.
 
Men nu har jag tagit en skön dusch förberett mat och idag kommer dottern o mina små barnbarn hit, vi har saknat dem små. Även om jag får ligga på soffan, men nu har vi ett datum som gäller och dem får sin lägenhet.
 
Skall kika in till er & se vad som hänt för det har inte funnits tid eller ork till det i helgen ...
 
Har din måndag varit bra?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lindsay:

Hej
min måndag har bestått av jobb och låst rygg men ska strax åka och knäcka rätt den hos kiropraktikern=)

Svar: Lycka till <3
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad skönt att du är hemma nu och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Helt okej även om jag jobbat flera timmar!

Kram och god kväll <3

4:e kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att du nu gjort ditt helgpass. Och tiden går ju fort när en jobbar också.
Jag har varit på kyrkogården med tilltugg och mousserande vin för att "fira" min mamma som skulle fyllt 100 år idag. Maken var med och dotter Helen med hund. Min andra dotter är i Spanien och var med oss därifrån. Kallt blåste det men det blev en fin stund. Passade bra öfr mamma var mycket för att sätta guldkant på vardag som helg.
Kram och trevlig kväll.

5:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja fy kallt o blåsigt det värsta med denna årstid , ha en mysig kväll nu kram

6:e kommentar, skriven , av Sussi:

Härligt att jobbhelgen är slut nu. Hoppas du har lite ledighet att se fram emot nu.
Kul med besök av barnbarnen :) Kram

7:e kommentar, skriven , av Veiken:

Måndagen har varit strålande, men jag tittade ut nu och såg att det var ca 2.5 minus ute! Brrr Kram

8:e kommentar, skriven , av ullie:

ritktigt kall o uggit första köld graderna här idag
alltid lika skönt när jobb helgen är slut
va skönt att de snart får flytta då m kommer väl kännas tomt det oxå
kram fina vännen o ha en ledig fin dag

9:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Så skönt att du gjort bort den dryga arbetshelgen.
Hoppas att du fått sova gott i natt och vaknar utvilad.

Ha en toppendag!
Kram

10:e kommentar, skriven , av Biggeros:

Jag hörde att ni har kallt i Sverige. Blåser det som i skåne är det svårt att klä sig rätt🤗
Trevlig Halloween vännen👽👻☠💀

Kommentera inlägget här :