Missa inte ...

publicerat i utlottning;
 
Att man vill ändra lite & köpa lite nytt när hösten kommer är väl mysigt och ibland behövs det inte så mycket & bli så dyrt, jag älskar att byta ut det jag har på väggarna & detta är bara ett fåtal av en mängd underbara posters &  affischer som du kan se HÄR ...& HÄR .DU FÅR GÄRNA DELA DETTA INLÄGGET PÅ JUST DIN BLOGG
 
Jag kommer att HA EN UTLOTTNING av en valfri affisch eller poster för att delta måste du göra följande ...
 
1. Gå in på länken och välj ut en poster & motivera varför just du skall vinna skriv i kommentarfältet
 
2. Lägg ut din favoritbild på instagram & #posterstore @posterstore tagga 3 vänner ( måste ha ett öppet instagram) evasposterstävling som du hashtaggar
 
2 enkla saker jag kommer att dra en vinnare FREDAGEN 27oktober 
 
LYCKA TILL ALLA <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Å dom har ju så mycket fint<3

Svar: häng på :)
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

så kul jag måste tävla för jag har planer på att köpa några prints därifrån så tack för tips. kram

3:e kommentar, skriven , av ullie:

https://posterstore.se/products/all-of-my-tomorrows-poster-tavla
åhhh men jag som möblerat om behöver lite mera fint hemma och kika på så jag blir glad

o sätta in på instagram hinner jag nog i morg då kram

4:e kommentar, skriven , av Caroline :

https://posterstore.se/products/i-swear-on-my-chanel-print?variant=1686996996 jag vill vinna denna posters som kan pigga upp nu när hösten närmar sig. Att mötas av denna i hallen och se den varje morgon hade gjort mig glad. Snygg inredning är aldrig fel och denna är så fin.

Kommentera inlägget här :