Mitt första ...

publicerat i allmänt;
 
Mitt först födda barnbarn fyller i dag 11 år och är stora tjejen, tiden går fort man hinner knappt med liskom. Man ser ju mkt av sin egen dotter i sina barnbarn och denna lilla tjejen börjar få tonåring attityd he he 
 
Det vet vi alla som har tjejer hur det kan vara, dock blir det inget firande då jag är dålig så det får vi ta längre fram. Men ringer o grattar henne sen för hon är ju i skolan nu.
 
I den åldern är att fylla år väldigt stort i ens liv och så är det nog för alla barn, även vuxna kanske älskar att fylla ..
 
GRATTIS TILL MIN FINA TÖS SOM FYLLER ÅR IDAG HURRA HURRA HURRA 
 
LOVE U 
 
KRAM 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Grattis till ditt äldsta barnbarn! Klart att det är viktigt att fylla :D

Kram <3

2:a kommentar, skriven , av Ditte:

Visst går åren fort! Stort gratttis till ditt äldsta barnbarn och hoppas hon får en fin födelsedag.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Grattis till henne! Själv bryr jag mig inte om födelsedagar!

Kommentera inlägget här :