Mys i soffan..

publicerat i allmänt;
 
Har ju ringt jobbet & sagt att jag är hemma för att jag är sjuk. Sjuk för mig är jag liggandes men har fixat mat måste ju äta eller försöka få i mig lite mat sen.
 
Har en del tidningar som jag inte hunnit läsa eller kanske har jag läst men glömt, aja jag kan titta i dom igen ingen fara alls. Kan inte hela tiden kolla på tv får ont i skallen.
 
Mode & resor är något jag älskar så jag skall titta i dom, magen börjar kurra skall äta då maken kommer hem, gjorde bara köttfärssås & glasnudlar.
 
Få kh vilket jag strävar efter nu och håller igen lite. Är inte så hungrig när man inte är igång heller så kroppen behöver inte mkt ..
 
Ser väl Wahlgrens ikväll sen blir det nog inte mkt mer, kanske ett avsnitt av gåsmamman, på c more :) 
 
Skön kväll 
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Longevity - en blogg om hälsa:

Hemma sjuk jag också

Svar: Krya på dig 💙
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Mysigt!!

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Bäst att bara vila så att du kan återhämta dig.
Önskar dig god bättring.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ser ut som härliga magasin:) vila vidare du, tittade också på Wahlgrens värld så himla roliga:) kramar

5:e kommentar, skriven , av Znogge:

Skönt med en avkopplande kväll i soffan!

Kram och god fredag <3

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Mys i soffan är alltid härligt och när du inte är kry är kanske det den bästa platsen.
Krya på dig!

Kram

Kommentera inlägget här :