Nytt i garderoben

publicerat i allmänt, kläder;
 
Jag älskar denna rosa bubbelgum färg, mjuk o åter mjuk är den, köpte en vit innan för ett tag sedan. Men i fredags var vi på stan och jag köpte den grå ullkappan sen dessa 3 tröjor.
 
Beige tröja o grå jag har förr aldrig varit glad för grått tyckte att jag försvann i den färgen men nu så, nu har det blivit lite av den i min garderob.
 
Även något svart som jag oxå hållt mig från pga förr var allt svart, jag tröttnar men just färg är alltid välkommet i min garderob.
 
Hur är du med färg?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ullie:

å ja har ju typ bara massa svart så dålig på färger o du o din rosa he he du är så fin i dat gumman

fin måndag kramar

2:a kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Jag tycker den grå är jättesnygg!

Svar: ja grått har jag kommit på passar mig så det blev en del grått nu :) fin måndag till dig :)
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Snygga tröjor men lite för färgglada för min smak.
Jag är som jag skrivit tidigare en väldigt svart människa..hihi

Kram och ha en fin dag!

4:e kommentar, skriven , av Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2:

så fint

Kommentera inlägget här :