Super gott...

publicerat i allmänt;
 
Super duper gott är detta en köttfärsgratäng med kanel i jag tror nog jag lagt ut recept förr lchf älskar Åses böcker som jag samlat på mig 4 st 
 
Att matlagning kunde vara rolig har jag aldrig känt förr, men sen jag gör efter henns böcker så är min inställning till mat annat.
 
Allt från frukost till middag och även vid jul och festligare tillfällen, så finns där allt du söker. Bra priser är det oxå på dom.
 
Kanske ett tips till någon i julklapp eller till dig själv om du äter lchf :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

Lät så galet gott<3

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Bra mattips är sällan fel och inspiration det behöver vi lite då och då. Själv undviker jag kolhydrater men LCHF passade inte mig så det blir något eget hemkok.

Kram

Svar: Ja jag äter inte helt enligt lchf för det är för mkt fett för mig men avstår oftast bröd, pasta, potatis, socker ....men ikväll blev det varma mackor hi hi kram o fin kväll
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Kanel är en underskattad krydda i mat! Det är inte så många som vågar "slänga" i lite kanel. Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag lagar inte mat särskilt ofta efter recept.
Har dock en hel del kokböcker men inte av denna kvinna.

Ha en toppendag!
Kram

Kommentera inlägget här :