Ännu en ...

publicerat i allmänt;
 
Här bjuder jag på en bild då jag satt hos frissan som tog typ 2,5 timmar för jag la lite mörkare slingor i håret än det ljusa jag hade & som det blir i sol o bad som i sommar.
 
Skönt när man varit där faktiskt, men nu är det torsdag & ledig ännu min 2 dag som ledig super, för sen jobb fred till söndag. Vaknde så klart tidigt även jag hade sett fram emot sovmorgon :) 
 
Men kaffe o tv4 o blogg är en mysig start på dagen för min del. idag är det inget planerat, kanske en sväng ut men i kväll håller vi fredagsmys för jag har kväll fredag o lördag.
 
Hur ser din torsdag ut?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma - mode- mamma:

ha en fin dag =)

kram

Svar: läste din blogg men kunde inte kommentera :( kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av wiolettan:

Det känns uppiggande att göra sig fin i håret, blir liksom lite en ny människa. 2,5 timmar, så länge att sitta still. Jag har aldrig färgat eller tonat mitt hår så jag vet inte hur det är.
Idag tar jag det lugnt, på grund av mitt flimmer. Mysingen får gå ensam och handla. Så får jag se om jag kan få honom att tvätta fönster också. Jo, det går säkert bra.
Trevlig ledig dag önskar jag dig.
Kram!

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad härligt med frisörbesök och ha en fin dag! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Idag ska vi hitta på något. Vad vet jag inte än. Jag har ju precis blivit gammelmormor till en liten kille, så något med anknytning till det kanske det blir! Kram
Du är i alla fall snygg och redo för helgen som kommer!

5:e kommentar, skriven , av lars:

Låter som en bra plan. Snyggt bild från Frissan

6:e kommentar, skriven , av znogge:

Så skönt att bli höstfin i håret eller vad man ska säga. Sol och bad påverkar onekligen färgen en del.

Här blir en lång dag i gruvan och sedan så ska jag storhandla. Inget jag jublar över men det behövs.

Kram och ha en härlig dag <3

7:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Ska städa och sen packa inför helgen, eftersom jag jobbar i morgon, men Maken är ledig. Är allt packat kommer vi iväg fortare!

Kommentera inlägget här :