Gillas mycket ...

publicerat i Väskor, allmänt;
 
Att köpa och att vilja ha är ju 2 olika saker, men jag är så sugen på denna här dock blir det inget köp nu allafall för det är för mkt pengar men den finns med på önskelistan i framtiden.
 
Väskor i all ära jag har en del fina som jag alltid kommer behålla och inte blir omoderna så man kan alltid plocka fram en ur högen.
 
Sen händer det att jag köper nån billig väska som jag gillar i form & modell & kan ha som vardagsväska oxå. Det är ju oxå en investering faktiskt ..
 
Gillar du väskor?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bi:

Jaaaa jag älskar väskor fick en jättefin av min dotter på min födelsedag här i september en väska som jag hade kollat in på Åhléns 👍😃❤

2:a kommentar, skriven , av ullie:

ja men den va ju jätte fin alltså ja e dålig på att ha väskor men skulle vilja ha en ny om man åker i väg så där över nån dag bra o ha en större
kramiz fina

3:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hej vännen, såg att du hade kommenterat ang att någon hade varit elak mot Maria Svensson.. Det stämmer inte, det är hon som bråkar o ställer till det o har gjort i många år. Hon har även varit med i programmet Stalker där hon stalkade Gunn.. Jag har polisanmält henne för några år sen o hon är dömd men dom gör inget åt det. Hon stjäl det andra skriver i sina bloggar o lägger ut som sitt egna. Kopierar texter men ändrar namn för att det ska se ut som hon är ett offer. Gå inte på det hon skriver,, kolla in ett av mina inlägg ang detta..

Kramar ♥

Svar: usch fy vad säger du :( kram
Eva`s blogg

4:e kommentar, skriven , av Veiken:

Jag gillar väskor och har några stycken. Hehe Kram

5:e kommentar, skriven , av znogge:

Jag älskar väskor! På gott och på ont ;-)

Kram

6:e kommentar, skriven , av Anneli:

Hon har varit hos flera av dina vänner o hållit på så det är inte omöjligt att hon börjar skriva om dig oxo. Så håll ögonen öppna. Kram ♥

Svar: tack kram
Eva`s blogg

7:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Skulle gärna ha en sammetsblå Gucci 😍Men på tok för dyr kram

8:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag är ingen som har många väskor.
Använder ofta en och samma tills den rasar ihop sen om jag har tur får jag någon av äldsta dotterns som hon tröttnat på.

Kram och ha en fin dag!

9:e kommentar, skriven , av Annelie:

Om jag gillar väskor... *harkel*, det kan du tro,, till Göran´s stora förtret *då de tar plats*,, men jag har ingen äkta väska, några skinnväskor annars så är det oäkta, men ändå snygga i MINA ögon.

Kramar om... // Annelie

10:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag är väldigt förtjust i väskor pch den här skulle jag gärna äga. Men med tanke på att jag i princip kan resa bekvämt till Bangkok fäör samma pengar så blir valet lättt. Men snygg är den .
Kram!

Kommentera inlägget här :