Grå ullkappa

publicerat i allmänt;
I går mötte  maken mig efter jag slutat så gick vi en sväng på stan gick inom på hm på gustav. Hittade denna snygga grå uppkappa som är ofodrad och utan knäppning men super fin att ha nu i höst.
 
Passade mig perfekt så den följde med hem, även 3 tröjor fick åka med hem inlägg kommer sen tog vi en kaffelatte på cafè gustav.
 
Satt ute och det var mysigt lagom värme sen hem och handlade & fredagsmys. Kul när man hittar plagg man verkligen gillar .....
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KajsaLisa:

Snygg enkel och stilren, tyvärr har jag problemet att springa med kaffemuggar på stan och på mig skulle den vara sådär snygg i kanske en kvart :)

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

Å den kappan är verkligen så fin<3

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Grått e flott så snygg vännen💕

4:e kommentar, skriven , av ullie:

så snygg

Kommentera inlägget här :