Inte bästa min...

publicerat i allmänt, outfits;
 
En dagens eller gårdasgens oufit ja jag ser ur trött ut men så blir det ibland, ingen är perfekt och alla bilder jag tar är inte redigerade, jag är  den jag är sen om bilden blir mindre bra ja då får det väl vara så.
 
Att sträva efter en prefekt bild är väl ok för dem som vill det, men i mitt liv så är jag den jag är oavsett hur bilden blir, att den skall vara ok är ju klart, annars tar vi om den.
 
Men inga filter på och så , påtal om bilder så har dem en fotrunda i morgon bitti men får se om jag orkar upp, har nu 2 saker bokade ..
 
Vad? ja det kommer :) 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det är väl absolut inget som helst fel på den bilden! Jag orkar inte heller ta om utan jag är den jag är. Fast rena katastrofer hamnar inte i offentligheten ;-)

Kram

Svar: ha ha nej det gör den inte he he maken sa till mig att dina ögon går i kors ..fin kväll kram
Eva`s blogg

2:a kommentar, skriven , av ullie:

Finaste du o vilken fin kjol mej viil ha så snygg <3

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Jag tycker du blir fin på dina bilder,,, roligt att få se dig. Så brun, fina kläder... och du är som du är,,, ABSOLUT inget ILLA menat nu, jag menar att du är som du är.. *skrattar*, äsch, du fattar va..??

Kramar om.. // Annelie

Svar: så klart jag fattar he he jag menar att man inte behöver göra om bilder för att passa in jag skiter i det jag är jag :) nu mot stranden blir en varm dag kramis
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :