Jag i det blååååå

publicerat i allmänt;
 
En bild från Kreta bakgrunden av det blåååå är så underbar den värme man kände just då man stod där är ju så underbart härlig.
 
I dag är det måndag och ledig dag vilket är behövligt känner jag, har inte tänkt göra sådär värst mycket utan mest njuta av dagen med maken.
 
Sitter och kollar resa i maj/juni till svärmor för jag fick ok av chefen att boka så det gör det hela enklare ju. Njuter av mitt kaffe och tänker ut present till älskade maken som har sin födelsedag i veckan.
 
Hur ser din måndag ut?
 
Kram 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lars:

Tja du. Ut i det fantastiskt grånyanserade hilmlavalvet +14 grader

2:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så härlig bild på dig:) längtar till våran vinterresa nu även om solen är framme idag. kramar

3:e kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Fin bild! Nu ha vi ingen resa inbokat... ha en fin dag

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Vilken härlig semesterbild från Kreta. När jag ser den längtar jag verkligen till sol, bad och värme igen...

Här blir det en dag i gruvan och sedan en långpromenad med Miss E. Lagom spännande men en typisk måndag.

Kram och ha en bra dag <3

5:e kommentar, skriven , av Isabell Hedberg:

Vilken vacker utsikt! :D
Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

En härlig bild och fina soliga foton gör ju att minnena kommer tillbaka.
Mysigt att planera fler resor och lika bar att vara ute i god tid.

Här har vi en skön, solig och varm dag och har ordnat en del praktiska saker men också varit ute på en runda längs havet. Så skönt.
Önskar dig en fin kväll.
Kram!

Kommentera inlägget här :