Kväll ...

publicerat i allmänt;
 
Då var det redan kväll var blev denna dagen av? oj så fort det gick just ätit tänt upp med ljus även i lyktan på balkongen ..vi har ätit tacos och det var mums 
 
Vi har varit i Ystad gått runt sen en fika i staden, såg detta blomm fält på väg hem och var tvungen att ta en bild bara, maken min stannade med glädje så jag tog bilden.
 
Nu blir det bara mys och film jag känner att jag behöver vila inte göra något alls. Så kommer det bli i morgon oxå för jag har sedan 4 dagar med mkt jobb framför mig. Men nu skall jag njuta av helgen he he 
 
Hur har du det?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Skönt att bara gära ingenting. Sitter på terrassen i den sen akvällen och tittar på månen och tänker- DEt är +24 och så skönt. Tapas tidigare på stan med vänner och en sallad till middag.
Och skönt för dig att inte göra något alls utan bara vila.
Kram och natti.

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Jag skulle ha haft en tvättar och stryk-dag hade jag tänkt mig, eftersom maken jobbade 7-16, men jag fick besök av en bloggvän,,, så det vart varken det ena eller det andra... :o))
Jisses SÅ glad jag vart när hon kom... :-D

I morgon, känner jag för att rensa, rensa och åter rensa... hoppas att värken är i schack så jag orkar med det också.
Sedan ska det avslutas med strykning, eller om jag tar det på måndag, då jag är hemma själv hela eftermiddagen / kvällen.´, jaja det återstår att se.

Ha nu en riktigt mysig söndag också.. // Kramen Annelie

3:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Fint foto och så gott med tacos.
Det låter fint att bara koppla av och mysa, fortsätt så.

Kram och ha en härlig Söndag!

Kommentera inlägget här :