Närbild...

publicerat i allmänt;
 
När jag är utomland eller oavsett när jag har kameran med mig så tar jag en himla massa bilder för man vet aldrig hur dom blir , då gör jag så sen väljer jag ut bilder hemma.
 
 
Som med denna jag satt i bilen och skulle få en närbild jag bara klickar av det kan bli en massa bilder på samma men bara några få som blir bra.
 
Jag kanske inte använder min kamera som jag borde, då det ibland är bökigt att dra med den, mobilen har jag alltid med så det blir ofta bilder med den.
 
Visst är hen söt?
 
Hur gör du på semestern? mobil eller kamera?
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin:

Hoppas du får en toppen bra dag!<3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag har alltid med mig båda men fotograferar mest med systemkameran. Fast även mobilen får jobba lite då och då ;-)

Kram

3:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jättesöt verkligen! :-D Kramis

4:e kommentar, skriven , av Eva-Lotta:

Blir mer och mer med mobilen, just för att den alltid är med!

Kommentera inlägget här :