Brun utan sol..

publicerat i skönhetsprodukter;
 
Jag hade eller har en bra brun utan sol som jag har skrivit om förr, men den var lite dyr tyckte jag och bara till ansiktet är ok men snart får man ta på benen.
 
Dottern hade köpt denna så jag ville testa har köpt en för ansiktet, en för kroppen så nu återstår att prova och sen berätta om dom.
 
För jag avskyr att vara vit på benen, när det är dax att ta av sig på benen. Det finns ju hjälpmedel för allt i dag.
 
Har du använt brun utan sol någongång?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sussi:

Jag har haft perioder jag använt brun utan sol istället för puder. Just nu är jag inne i en puderperiod. Hoppas den där brun utan sol är bra. Kram

2:a kommentar, skriven , av starsinlife.blogg.se:

Den sorten har jag provat, den är bra tkr jag! Vet du om man kan sols med den på?? Ha det bra. Kram

Svar: Jadå det kan du :) kram
Eva`s blogg

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Jag anväde det när jag var yngre men nu är mitt skinn så ömtåligt efter alla solskador och behandlingar och det är en hel del kemikalier i dessa produkter så jag får inte använda dem. Men visst är det fint att man kan bli brun utan sol.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av znogge:

Aldrig! Har väldigt känslig hud så jag undviker allt som inte är nödvändigt. Mina ben får vara lite bleka i stället :D Men visst är det ett smidigt sätt om man vill förbättra färgen.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag beukar köra Cocoa brown! :)

6:e kommentar, skriven , av ullie:

ja såg nån från åhlens eller kicks som va en vit flaska som skulle va jätte bra dyr vet ja inte ha ha men ja det är vär att bli brun o fiin . brukar sola men nä inget passar just nu synd skulle kanske piggas upp

7:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Någon enstaka gång i väldigt unga år men aldrig efter det.

Ha en fin dag!
Kram

8:e kommentar, skriven , av eval8:

Mycket sällan, tycker det ser så onaturligt ut.

9:e kommentar, skriven , av dianasdrömmar:

Brukar ha det ibland kram

10:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Ja gud ja men de luktar illa och blir fult o flammigt så jag har inte vågat mig på ngt men ska tjuvlåna dotterns och se hur den blir.kramar

Kommentera inlägget här :