Då var den här ..

publicerat i allmänt;
 
 
Då var den här fredag som vi alla längtar efter, men jobbar man helg är det kanske inte lika skoj. Men jag är ledig som jag nämt innan.
 
Kroppen är helt slut efter 1 veckas jobb( känns att jobba full tid)  hela min kropp värker, bara att gilla läget. Sitter i soffan medan maken plockar undan efter maten som blev pizza.
 
Tog en alvedon och hoppas den tar bort den fysiska smärtan, blir let`s dance i kväll och om jag orkar nån film sen.
 
Att bara vara med maken efter vi jobbat om varandra 1 vecka så uppskattar...man verkligen all tid tillsamans.
 
Ta hand om varandra  <3 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Skönt att få rå om varandra när ni jobbat om varandra en vecka. Är man trött så passar det perfekt att äta pizza. Här blev det tacos och Husse gjorde det mesta vilket passade mig perfekt.

Hoppas du orkar med en film också.

Kram och ha en härlig kväll <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad gott med pizza och hoppas att du mår bättre imorgon! <3 Kramis

3:e kommentar, skriven , av Ditte:

Livet går ju i vågor och om man jobbar skift båda två blir ju tiden än mer viktig när båda är lediga samtidigt.
Mysigt att äta gott och bara vara. Pizza är perfekt när man jobbat och inte har lust att laga mat.
Har också sett Let´s dance och det är ju en lättsam underhållining. Men så trist med alla pauser.
Önskar dig en fortsatt fin kväll och en fin helg.
Kram!

4:e kommentar, skriven , av Geddfish:

Let´s Dance tycker jag är kul att titta på.
Nu blir det läggning för mig, trött är förnamnet.
Må så gott och sköt om dig. Kram!

5:e kommentar, skriven , av MALIN:

Ha en fin helg! Kram

6:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Ha en fin helg tillsammans!

Kram

7:e kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

God morgon! Hoppas ni hade en mysig fredagskväll :)
Ha en finfin helg

Kram,kram <3

8:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Ta det nu lugnt och njut av ledig helg och tid med din man.
Det är ju bara så att ibland måste vi "bara få vara", ta det lilla lugna och komma ifatt.
Sköt om dig.
Varm kram!

Svar: Ja det är skönt det med, man är ju trött efter 1 v jobb ...hoppas det är bra med din mysing så ta hand om er kram
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :