Dagens köp ...

publicerat i hudvård;
 
lånad bild
 
Jag är mån om kroppsvård och min sista droppe från scrubben till kroppen är slut så då undrar jag om det är dax att prova en ny sort.
 
Ja efter ha läst lite runt på nätet så blev jag nyfiken på denna från apoteket och den inehåller bra saker som jag gillar.
 
Skall be maken köpa hem den i helgen så skall jag testa, finns fler produkter i denna om du är intresserad att testa, just nu på nätet är det köp 2 & få 25% rabatt. Annars kostar denna 99kr 
 
Återkommer med utvärdering när den är testad några gånger ...
 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Denna har jag 👌kram o fin dag

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

En ny kvinna snart med andra ord ;-)

Kram och god kväll!

3:e kommentar, skriven , av Veiken:

Scrubbing är härligt. Det var det sista vi gjorde i Thailand. Först scrubb och sedan oljemssage. Du kommer att bli som en baby efteråt. Så himla skönt! Lycka till! Kram

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Tittar in och önskar dig en härlig Lördag!

Kram

5:e kommentar, skriven , av wiolettan:

Hoppas att du blir nöjd med den nya produkten. Om man inte testar så vet man ju inte hur bra den passar just en själv.
Önskar dig en trevlig helg.
Kram!

Svar: Ja jag hoppas :) kram fina du o fin lördag
Eva`s blogg

Kommentera inlägget här :