Dax att ta fram

publicerat i skönhetsprodukter;
 
 
Solen är ju super stark nu på våren & ofta glöms det bort att ta solskydd, jag har 15 faktor i min dagkräm men det räcker inte ...
 
Så jag skall köpa min favorit år efter år denna nivea som är bra, kladdfri, luktar gott ja min favvo. 
 
Kroppen behövs inte ännu men i sommar så är jag noga med att skydda min kropp mot starka solstrålar, vill inte bränna mig.
 
Även solbrillor och hatt då vi är utomlands, håret blir ju så torrt så inpackning varje dag är att rekomendera.
 
Hur noga är du med att skydda huden?
 
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Jag är numer helst inte alls i solen. Men jag har ändå en bra kräm med hög solskyddsfaktor och som inte innehåller en massa syntetiska kemikalier som går ner i huden som är vanligt just i solkrämer. Vill till att läsa och dessutom förstå innehållsförteckningen. Inte hellt enkelt.
Men keps och att vara i skuggan är bäst för mig och miitt solskadede skinn. Hatt eller keps är alltid också på.
Men jag får nu lida för gamla synder och bränt mig och solat mycket hat jag ju gjort.
Men inget kan bli ogjort-
Kram och natti.

2:a kommentar, skriven , av ullie:

jag är mörk i min hy så bränner mej sällan men utomlands så får man alltid ta o nivea är en favvo hos mej me luktar fräscht

kram fina o ha en fin tisdag

3:e kommentar, skriven , av Gittan:

Jag är också noga med min hy brukar ha den från Forever som är faktor 30 som dagcreme på sommar/vår. Smörjer kropp också när det blir sånt väder. Det är jag noga med, jätteviktigt ju. Stor Kram.

4:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Jag solar aldrig men blir fort brun ändå, räcker med att jag är utomhus.
Jag använder dock sällan solskyddsfaktor.

Kram och ha en fin dag!

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Jag är tyvärr alldeles för dålig med det. Jag slarvar nog oftare än vad jag bör. Kram

Kommentera inlägget här :