En bit av Grekland

publicerat i Resa;
 
 
 
 
 
Kände att jag ville dela med mig lite av Naxos en grekisk ö som vi älskar & det blir 6 gången vi besöker ön i år.
 
Shopping finns det mindre av vilket inte spelar roll för mig, men just GREKLAND det får man se och uppleva på Naxos.
 
Även om man har besökt ön flertal gånger så finns det alltid något att uppleva, jag ser fram emot den semestern som vi kommer tillbringa 3 veckor på ...
 
3 veckor med sol & värme & bad avkoppling, äta gott träna vid havet, umgås, spela kort på balkongen, ut och upptäcka, fotografera mm.
 
Ja för visst är just semestern underbar miljöombyte inga måsten! 
 
Hur känner du för semestern?
 
Kram 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ditte:

Förstår att du längtar! Och Naxos är verkligen fint.
Vad gäller semseter har jag ju alltid det, är ju pensionerad. Men ganska ofta blir det semester under semestern. Och sen vill jag ju givetvis ha sommarlov. Jag tar gärna miljöombyte både nu ocjh då. Långa som korta.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av eval8:

Semester, avkoppling, bara vara...

3:e kommentar, skriven , av EVELINA:

Härligt med tre veckor semester! Har varit i Grekland, men bara på fastlandet än så länge, så hoppas kunna besöka någon av öarna i framtiden också :) Ser jättehärligt ut på bilderna!

4:e kommentar, skriven , av ullie:

åhh nä va avis ja blir ska ni va så många veckor ?? ta med mej i väskan ja kan stanna bara en vecka ja lovar bara ja kommer me i väskan <3 :D

Kommentera inlägget här :