God morgon

publicerat i allmänt;
Morgon & god morgon på er, här sitter jag blickar ut över havet det ser mörkt och kallt ut vilket jag fömodar att det oxå är ...
 
Men det är ändå morgon och hemma det betyder en favorit morgon med kaffe & tv4 på ser att mobilen behöver laddas för att orka spela musik på min pw som kommer snart..
 
Jobb 13.30 påtal om det så när jag tog bussen hem i går o nyss stigit på sitter 2 kvinnor där & just när jag passerar dem så äppnar dem en ölburk som är skakad.
 
Ni förstår ju vad som händer, det sprutar skum överallt, åh vad jag blev arg, tur mina nya skor klarade sig, men hela koftan o väskan blev blött, jag svor o frågade hur dum man fick vara.
 
Folk stirrade som om det var jag som gjort något mot någon, men det skiter jag i det är inte ok att sen inte heller be om ursäkt är ännu värre ..jag mumlade o satte mig längst bak i bussen lagom glad.
 
 
Hur ser din dag ut?
 
Kram 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Jag hade också sagt ifrån. Faktum är att jag säger till unga killar och tjejer som har fötterna uppe i sätet. Blir så irriterad på folk som saknar vanligt hyfs och vett!

kram

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch jag hade också blivit arg för det är verkigen inte roligt att vara blöt och lukta öl. Ha en fin dag! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Nämen fy vilka fyllekärringar det finns kul att lukta öl liksom:) kram

Kommentera inlägget här :