Många timmar ...

publicerat i allmänt;
 
Har ju sovit över i går hos yngsta och det blev int e många timmar sömn, men idag har solen lyst så vi har varit ute hela dagen gick ut vid 10.15.
 
Sen har vi varit ute fram till 17.00 tur att man smörjt sig o hade solisar på mig ( solglasögon) 2 olika lekplatser blev det & fika, kaffe ...
 
Sen gick dem med mig hem en stund, så åkte dem hem vid 18.00, jag har ätit och duschat nu för skall på utbildning i morgon bitti i stället för att jobba.
 
Min goa kollega hämtar upp mig på vägen, sen på eftermiddagen skall jag bara hem om sen träffa en gammal väninna som jag inte träffat på över  1 år ...
 
En fullspäckad dag med andra ord, prata om att jag kommer somna tidigt i kväll ha ha 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Znogge:

Det blev verkligen ett härligt väder i dag med! Hoppas att morgondagens utbildning blir givande :D

Kram och god söndagskväll <3

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad härligt att ni har varit ute i solen hela dagen och så kul att du ska på utbildning imorgon! :-D Kramis

3:e kommentar, skriven , av ullie:

ja men vilken mysig dag . va härligt att ni har det så mysigt
solen är underbar blir faktiskt rätt ledsen då de pratar om regn kommer inte lyssna säger ja =) behöve ju massa sol o d vitamin just nu

4:e kommentar, skriven , av Birgitta Jacobsson:

Härligt med sol och värme. Och så skönt att vara ute hela dagen i solen för ☀️ behöver vi ju nu. Det låter som du får en härlig dag i dag också, kul att gå på utbildning och som du säger du sover nog gott sen. Kram till er 💕

5:e kommentar, skriven , av Millans Värld:

Kul att gå på utbildning i stället för att jobba.
Hoppas den är bra.

Kram och ha en fin dag!

Kommentera inlägget här :