Neråt ..

publicerat i allmänt;
 
Graderna är inte som igår det känns, men vad gör det viktigaste är att solen skiner så man kan vara utomhus, och det är jag helst ..
 
Men skall till yngsta o barnbarnen idag vi skall ut & ha det mysigt jag sover över där oxå så hämtar maken upp mig i morgon.
 
Blir en mysig helg, dottern och jag har så himla roligt tillsammans, blir många skratt vill jag lova. Kvällen blir väl nån film eller så.
 
Nu mitt morgon kaffe & bara njuta av att det är morgon & eb helt ny dag ...
 
Vad skall du hitta på idag?
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millans Värld:

Här hos mig händer inte så mycket idag, ska prova och ta fram dammsugaren och så får jag se hur det går med det(om kroppen fixar det).

Ha det så trevligt hos dottern och barnbarn.

Kram

2:a kommentar, skriven , av PaulaHelenas💕:

Inga direkta planer idag.....nu börjar det snart regna här
Ha en fin dag hos dottern

Kram

3:e kommentar, skriven , av Znogge:

Visst är det svalare i dag men det är i alla fall soligt och fint vilket inte är det sämsta.

Vi ska på lunch till lilla S och hennes familj.I kväll är vi hemma och det blir säkert någon film här med.

Kram och ha en härlig dag tillsammans med din dotter och barnbarnen <3

4:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilka mysiga planer du har och ha en härlig helg! :-D Kramis

5:e kommentar, skriven , av Sussi:

Så underbart att du har en så bra relation med din dotter. Ha en underbar helg. Kram

6:e kommentar, skriven , av Ditte:

Trevligt med besök hos barnbarnen och dottern. Och fint att vara ute. Gillas här också. Väldigt fint här i Stockholm idag också så det blir långpromenad längs vattnen, lunch utomhus och sen i eftermiddagssolen slår vi oss ner här hemma på balkongen. Hoppas även på balkongmiddag i kväll.
Önskar dig en fin lördag.
Kram!

Kommentera inlägget här :